Everyone have their own love story

Assalamualaikum ,

Apa itu single ? Single.Is.Now.Girls.Like.End. < Idea sendiri . Haha ok . So , saya telah menjadi single for 2 years something . Dan rasanya saya dengan ex saya macam berpacaran semula . Okay blablablabla . Saya gila . Saya rasa dia dah berjaya mencuit hati saya kembali . Hanya sebab , beg dompet yang saya bagi kat dia .

Alkisah saya dan dia dipertumukan .. Ialah sebab dia meletakkan no telefonnya di bawah karpet . Ketika itu jodoh saya bermula . Ok . Saya berkhayalan . Saya dalam mimpi . Kejutkan . Beberapa bulan selepas itu kami pun menjalinkan ikatan girlfriend boyfriend lepas dapat result UPSR rasanya . Sebelum tu , kitaorg banyak gaduh mencarut bagai . Then , tuptup . Couple . 4 bulan macam tu kami bercinta tanpa bergaduh . A little bit bosan sebab dia asyik ajak jumpa dia . Saya tak suka sebenarnya ,Ok. Tiba-tiba perasaan jealous saya datang apabila tgk kak N rapat dgn dia . Terus saya suruh kawan saya ckp kat dia saya minta putus . Saya nangis 5 minit . Kemudian buka myspace . Dia pujuk saya . Akhirnya dia pasrah . Kami berkawan . 

Pejam celik pejam celik . Kami telah berkawan selama 2 tahun . Sampai lah hari ini . Tapi , jangan fikir bukan-2 . Saya single ok ? ;-) Saya menganggap dia sebagai future husband saya . Mak ayah saya macam ... lebih menggalakkan lagi . Diaorang cakap , kalau nak kahwin dgn dia boleh lah itu lah ini lah . Saya hanya mampu menyenyap kan diri kerana malu .

Terima kasih kepada sesiapa yang mendoakan kami supaya kami bahagia berumah tangga . Hahaha . Lololololol saya gila a lot malam ini

Ok . Itu saja kisah saya untuk hari ini . Tak perlu baca pun tak pe . Takut muak kan ? Oke . Saya nak tidur . Tidur dgn cousin ! K off bye . Muahh sikit <3

No comments:

Post a Comment