#30thingsaboutme


Since it's trending at twitterjaya . Disebakan kemalasan saya buat disini .

#30thingsaboutme

 Saya cepat perasan

 Saya kaki report

 Saya senang untuk mencintai seseorang

 Saya suka cakap besar

 Bila saya PMS hati saya sensetip gila . Cepat sentap dgn kata kata org lain

 Saya suka mengutuk orang . Believe me , saya suka mencari kesalahan orang lain

 Saya overweight

 Tinggi saya 162.5 cm (terbantut 0.5 cm)

 Kalau cari jodoh , saya akan tgk harta dia dulu , baru hati , baru rupa paras , baru umur :)

 Saya ada 40 sepupu

 Saya kuat jealous 

 Bila duduk sorang-sorang , check handphone

 Bila ada kawan saya akan jadi gila gila

 Bila tak ada kawan saya rasa poebaa alone

 Saya putih kot *tangan ke dada mata ke atas*

 Saya ada adik . Nama dia Aidiel Asyhraff . 

 Saya seorang yang mudah memaafkan tetapi sukar melupakan . Easily forgive hardly forget

 Seorang yang kuat berangan

 Suka makan okonomiyaki , tako tao , dim sum , tom yam and AYAM MASAK LEMAK !

 Cita cita nak jadi Geologist / Forensik

 Lepas tgk org nyanyi dalam tv , gi naik atas , amik sikat , MENYANYI

 Pimples saya datang sekali sebulan .

 Suka kan camping and activity yang lasak

 Rasa terpinggir bila dikelilingi oleh gadis yang cantik

 Saya seorang yang cukup sederhana . Alhamdulillah , makan minum saya semua cukup

 BFF saya yang paling sayang ialah FATIN FAYUNI

 Garang ok garang ?

 Tak boleh tgk orang berada diatas saya . Nanti , saya jealous *flips hair*

 Suka majalah Yezz

 Annoying -,-

Itu je . Byee <3 Assalamualaikum .

1 comment: